Întrebări frecvente

Ce este un Certificat Constatator?

Certificatul constatator prezintă starea la zi a firmei şi cuprinde următoarele informații:

  • denumirea (firma);
  • emblema;
  • numărul de înregistrare în registrul comerțului;
  • codul unic de înregistrare;
  • identificator unic la nivel european;  
  • starea firmei;
  • forma juridică;
  • sediul social/profesional;
  • durata de funcționare;
  • obiectul de activitate - domeniul și activitatea principală;
  • capitalul social (subscris și vărsat), numărul și valoarea părților sociale;
  • asociații, datele de identificare, numărul părților sociale atribuite fiecărui asociat pentru aportul său, participarea la capitalul social şi la profit şi pierdere (pentru societățile cu răspundere limitată, în comandită simplă sau în nume colectiv);
  • Administratorii/Membrii Consiliului de administrație și Directorii (în sistemul unitar)/ Membrii Consiliului de supraveghere și Membrii Directoratului (în sistemul dualist), datele de identificare și durata mandatului cu puterile conferite;
  • cenzorii/auditorii financiari;
  • sediile secundare;
  • activități și sedii autorizate;
  • indicatorii din situațiile financiare anuale;
  • alte mențiuni referitoare la măsuri asiguratorii și condamnări penale.

Cum funcționează serviciul?

Completezi datele necesare eliberării certificatului constatator, efectuezi plata, după care noi ți-l trimitem pe e-mail sau pe WhatsApp, în funcție de opțiunea aleasă de tine.

Dacă datele furnizate sunt incomplete sau incorecte, noi te contactăm pentru a clarifica tot ce este necesar.

Cât mă costă?

Îți transmitem documentele pentru prețul de afișat pe prima pagină. În niciun moment nu vom cere taxe adiționale. Acest preț include toate taxele necesare precum și serviciile furnizate pentru eliberarea acestuia.

Cât va dura până voi primi documentele solicitate?

Pentru solicitările înregistrate în zile lucrătoare, în intervalul orar 08:00 – 18:00, revenim cu documentele solicitate in cadrul intervalelor de timp menționate in tabelul de mai jos, în funcție de opțiunea aleasa de tine, fie prin procesare cu serviciul Prioritate, fie fără acest serviciu.

Pentru comenzile plasate in afara acestui interval, documentele vor fi transmise în intervalele specificate mai jos, începând cu ora 08:00 a primei zi lucrătoare ulterioare finalizării comenzii.

Serviciu Timp livrare
Document ONRC pentru Furnizare Informații 1 zi lucrătoare
Certificat Constatator de Bază 1 zi lucrătoare
Certificat Constatator Fonduri IMM 1 zi lucrătoare
Certificat Constatator pentru Insolvență 1 zi lucrătoare

E important de avut in vedere ca pot exista situații în care timpul de emitere a documentelor poate fi mai mare decât cele menționate si anume:

  • sistemul de stat prin care sunt generate extrasele de carte funciară poate fi oprit/nefuncțional temporar, motiv pentru care timpul de emitere poate fi prelungit cu intervalul parcurs până la momentul repornirii/remedierii.

Cum plătesc?

Simplu și sigur, plătești online. După fiecare comandă pe care o înregistrezi, completezi detaliile necesare într-o pagină dedicată.

Pentru efectuarea plăților in siguranță, site-ul nostru folosește procesatorul de plăți mobilPay. Informațiile dumneavoastră pentru plată nu sunt stocate de noi, banca și procesatorul de plăți fiind singurele instituții care intră in contact cu datele dumneavoastră bancare.